بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/07/21 - 11:40
  • - تعداد بازدید: 141
  • - تعداد بازدیدکننده: 109
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
امید آفرین

آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان «هفتمین دوره جایزه امیدآفرین» برگزار شد.

آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان «هفتمین دوره جایزه امیدآفرین» همزمان با «اجتماع نخبگانی مستعدین ­برتراستان با استانداربوشهر»، باحضور استاندار بوشهر، نخبگان، سرآمدان، روسا و مدیران دانشگاه ­ها و سایر دستگاه ­های اجرایی استان برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان بوشهر: آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان «هفتمین دوره جایزه امیدآفرین» همزمان با «اجتماع نخبگانی مستعدین ­برتراستان با استانداربوشهر»، باحضور استاندار بوشهر، نخبگان، سرآمدان، مستعدین­ برتر، روسا و مدیران دانشگاه ­ها و سایر دستگاه ­های اجرایی استان، چهارشنبه 18 مهرماه1403 درسالن اجتماعات بیمارستان خلیج فارس برگزار شد.

 

 

 

  احمد محمدی زاده(استاندار بوشهر): 

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مجبور بودیم از دانش و ابزار علمی خارجی‌ها استفاده کنیم ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به توان خودمان و کسب علم و دانش، طراح و اجرا کننده بسیاری از تجهیزات به ویژه در حوزه فناوری هسته‌ای، موشکی، ساخت ماهواره و تکنولوژی‌های برتر شدیم.
وی در مورد نحوه به‌کارگیری نخبگان در حوزه اشتغال استان نیز بیان داشت: با اقدامات بنیاد نخبگان و پیگیری‌هایی که از سمت ما انجام می‌شود، نخبگان متناسب با نیاز دانشگاه‌ها، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و حوزه پزشکی هسته‌ای و انرژی هسته‌ای به‌کارگیری می‌شوند.
استاندار بوشهر بیان کرد: نمی‌توان گفت کار‌ها به نحو مطلوب انجام شده، چون هنوز وضعیت استخدامی برخی نخبگان روشن نیست، اما اقدامات در حال انجام است و با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

 

  آزاده میروکیلی(رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر): 

 جایزه امیدآفرین در سه بخش ادبی، پزشکی و فنی و مهندسی به دانشجو‌های مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تعلق می‌گیرد.این جایزه در هر بخش به ۶ نفر اهدا می‌شود و در بخش ویژه تحقیقاتی هم به پژوهشگرانی که طرح‌هایی بر اساس مزیت‌ها و مشکلات استان دارند. 
سیده آزاده میروکیلی افزود: ترویج و احیاء فرهنگ وقف و خیریه در نظام نخبگانی با رویکرد حمایتی و تشویقی در اجرای طرح ها و استفاده از ظرفیت های تخصصی نخبگان و مستعدان سبب اعتماد افزایی در جامعه خیرین و واقفین در حوزه علم و فناوری می گردد.

 
 
 

  قائدی (هیئت مدیره بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر): 

بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر با هدف «ساماندهی و گسترش پشتیبانی های مستقیم و غیرمستقیم مادی به اجتماع نخبگانی در قالب بورس، جایزه های مقطعی و پژوهانه از سوی سازمان های دولتی، بخش خصوصی و نهادهای عمومی(وقف و خیریه) منطبق با پایش پیشرفت مرحله ای و اثرگذاری آنان»  و حمایت مادی و معنوی از نخبگان، سرآمدان و مستعدین برتر بومی استان جوایزی به نام مفاخر و مشاهیر استان بوشهر تعریف نموده است.

وی افزود جوایز در سه حوزه: ۱) «سلامت، پزشکی و محیط زیست» به نام پروفسور ایرج نبی‌پور (دانشمند برجسته و برگزیده جایزه علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان)- ۲) «علوم انسانی و مدیریت» به نام پروفسور سید جعفر حمیدی (پژوهشگر ملی و نامی حوزه ادبیات و فرهنگ عامه) - ۳) «علوم مهندسی» با نام پروفسور محمود مشفقیان (دانشمند برجسته مهندسی نفت در دنیا) به مستعدان اهدا می گردد.

 

سخنرانان کلیدی امیدآفرین:

***گزارش تصویری کامل بزودی***

 

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,گروه های محتوا,SlideShow,گفتگو,یادداشت
  • کد خبر : 173675
کلمات کلیدی
احمد مجاهد
خبرنگار

احمد مجاهد